جراحی بینی در شیراز

بینی گوشتی

بینی از مهم ترین اعضای بدن ما انسان ها می باشد که علاوه بر نقش حیاتی ای که دارد در صورت داشتن ایرادی در ظاهر آن زیبایی چهره را تحت تاثیر خود قرار میدهد. بینی ها در حوزه زیبایی به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند : بینی استخوانی و بینی گوشتی.

مشخصات بینی گوشتی

  • بینی گوشتی از پوست ضخیمی برخوردار است.
  • دارای غدد چربی در نوک بینی می باشد.
  • نوک بینی پهن بوده و معمولا به سمت پایین چرخانده شده است.
  • زیر پوست بینی گوشتی متشکل از بافت همبند زیاد است.
  • این نوع از بینی دارای پره هایی با ارتفاع زیاد می باشد.
  • همچنین غضروف ضعیفی دارد.

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی اغلب دارای نوک گوشتی است که به سمت پایین چرخانده شده است، همچنین بینی گوشتی پوست ضخیم با غدد چربی بیشتر از حالت معمول دارد و همراه با یک بال بینی که معمولاً باز و ضخیم است قابل تشخیص است. بینی گوشتی معمولاً دارای غضروف ضعیف بوده و در مردان بیشتر از زنان شایع است.

جراحی و عمل بینی گوشتی، تخصصی سخت و پیچیده است و نیاز به تکنیک های جراحی بیشتری نسب به عمل های زیبایی بینی دیگر دارد. بینی های گوشتی دوره ی نقاهت طولانی تری خواهند داشت و ورم بینی گوشتی بعد از عمل، ممکن است تا ۲ سال هم ادامه داشته باشد و با نظر جراح، احتمالا نیاز به تزریق داروی کورتون در بینی خواهد بود. بینی گوشتی را به دلیل غضروف ضعیف آن نمی توان بیش از اندازه کوچک نمود. توجه کنید که اساسی ترین اقدام در جراحی و عمل زیبایی بینی گوشتی، تقویت ساختارهای غضروفی بینی برای استحکام بخشیدن بیشتر است و زیباجویانی که بینی های گوشتی دارند، باید انتظار معقول تری از عمل جراحی زیبایی بینی خود داشته باشند.

آیا ضخامت پوست تاثیری بر نتیجه جراحی بینی گوشتی دارد؟

زمانی که ضخامت پوست زیاد باشد، نمایش غضروف های نوک بینی کمتر می شود و جراح باید از گرفت های غضروفی بینی برای ایجاد ساختاری محکم تر استفاده کند.

آیا جراحی بینی گوشتی برگشت پذیر است؟

امروزه با استفاده از تکنیک های جدید جراحی و استفاده از گرفت های غضروفی، این جراحی برگشت پذیر نیست.

جراحی بینی گوشتی با لیزر

تبلیغات فریبنده ای که در رابطه با جراحی بینی با لیزر انجام میشود را نباید باور کنید. از لیزر می توان برای برش پوست (به جای برش با تیغ جراحی) استفاده کرد و لیزر در علم نوین پزشکی در جراحی زیبایی بینی، بیشتر از آنچه که ذکر شد، کاربردی ندارد.

لازم به ذکر است که در عمل زیبایی بینی گوشتی، جراحی به سبک طبیعی معمولا بهترین نتیجه را خواهد داشت. خبر بسیار خوب اینکه دکتر حسین کرم نژاد، به عنوان بهترین جراح بینی در شیراز، در این زمینه تجربه ی بسیار بالایی دارند.

اگر شما قصد انجام عمل بینی گوشتی خود را دارید، میتوانید همین امروز با بهترین جراح بینی در شیراز تماس بگیرید و جهت انجام عمل مشاوره کسب کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *