عمل بینی استخوانی در شیراز, جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی چیست؟

به نوعی از بینی گفته میشود که اسکلت استخوانی و غضروفی آن، بیشتر از پوست و چربی برجسته است و شکل بینی بزرگ تر و محکم تری دارد. به صورت معمول بینی استخوانی پوست نازک و غده های چربی کمی دارد و مستعد جوش و آکنه‌ نیست. بهتر است بدانید که برحسب اندازه قوز تیغه بینی و ضخامت غضروف آن انواع بینی استخوانی وجود دارد. در ادامه می‎توانید عکس بینی استخوانی را قبل و بعد از عمل مشاهده کنید.

جراحی و عمل بینی استخوانی در شیراز

جراحی و عمل بینی استخوانی، پیجیدگی های بسیار کمتری دارد و به طور معمول، نتیجه ی بهتری نسبت به جراحی بینی گوشتی در شیراز خواهد داشت؛ چرا که ضخامت کمتر پوست، باعث نمایش بهتر ساختارهای بازسازی شده می شود. بینی استخوانی را با توجه به ساختار چهره، می توان به سبک طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی جراحی کرد.

جراحی بینی با پوست بسیار نازک

به دلیل ضخامت بسیار نازک، پوست کاور خوبی از ناصافی های پس از جراحی را ندارد؛ به همین دلیل جراحی باید از دقت و ظرافت بیشتری برخوردار باشد. به طور معمول بینی های با پوست خیلی نازک، بعد از جراحی، احتمال  بیشتری برای نیاز به جراحی ترمیمی دارند.

جراحی بینی ترمیمی

سخت ترین و چالش برانگیزترین جراحی زیبایی بینی، جراحی ترمیمی است. این جراحی نیاز به مهارت و تجربه ی بالای جراح در کنار آگاهی از بروزترین تکنیک های روز جراحی زیبایی بینی را دارد. شاید به جرأت بتوان گفت که دکتر حسین کرمنژاد، بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز هستند.

بهترین سن برای عمل بینی استخوانی و گوشتی

بهترین سن برای عمل بینی استخوانی یا گوشتی، به طور معمول آقا یا خانم زیباجوی پس از رشد کامل اجزای صورت خود و مشاوره با جراح متخصص زیبایی بینی میتوانند عمل زیبایی بینی استخوانی خود را انجام دهند. معمولاً زمان عمل مشخص شده برای خانم‌ها بعد از سن ۱۶ سالگی و برای آقایان بعد از سن ۱۷ سالگی می باشد. البته برخی از متخصصان و پزشکان سن ۱۸ سالگی را بهترین سن عمل جراحی می‌دانند و برخی نیز زمانهای دیگر را مناسب این نوع عمل جراحی زیبایی می دانند، اما تنها جراح بینی‌ ای که تحت معاینه او ثرار گرفته اید و شما را معاینه کرده است، میتواند به شما بهترین زمان برای عمل بینی استخوانی را اعلام کند زیرا رشد اعضای بدن و صورت در افراد مختلف متفاوت است و بدون بررسی های دقیق نمیتوان برای تمام افراد تعیین سن یکسانی داشت.

خبر بسیار خوب برای شما اینکه دکتر حسین کرم نژاد، به عنوان بهترین جراح بینی در شیراز، در این زمینه تجربه ی بسیار بالایی دارند. اگر شما قصد انجام عمل بینی استخوانی خود را دارید، میتوانید همین امروز با بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز تماس بگیرید و جهت انجام عمل مشاوره کسب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *