عمل زیبایی بینی

تمام آنچه که باید در مورد عمل بینی بدانید یا همه چیز درباره عمل بینی! 

بینی شما یکی از ویژگی های اصلی صورت شما است و یکی از اولین چیزهایی است که مردم وقتی به شما نگاه می کنند متوجه می شوند. به این ترتیب، حتی عیوب جزئی در این ناحیه می‌تواند تأثیر چشمگیری بر ظاهر کلی شما داشته باشد. به همین دلیل است که جراحی زیبایی بینی در بین مردان و زنان در هر سنی بسیار محبوب است. این جراحی پیچیده و ظریف در طول سال‌ها به طور فزاینده‌ای رایج شده است.

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی 

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی عمل جراحی‌ای است که معمولاً توسط جراح گوش و حلق و بینی، جراح فک و صورت یا جراح پلاستیک به منظور بهبود کارایی (جراحی ترمیمی) یا نمای (جراحی زیبایی) بینی انسان انجام می‌شود. جراحی بینی را می‌توان به‌منظور برآوردن اهداف زیبایی یا اهداف ترمیمی به‌منظور اصلاح آسیب‌ها، نقص‌های مادرزادی، انحراف تیغه بینی و مشکلات تنفسی انجام داد. این روش به طور فزاینده ای در بین افراد با هر سن و پیشینه ای که می خواهند ویژگی های صورت خود را بهبود بخشند و اعتماد به نفس خود را بهبود بخشند، محبوب می شود. عمل بینی می‌تواند با دیگر عمل‌های جراحی مانند جراحی زیبایی پلک یا بزرگ‌کردن چانه به‌منظور بهبود نتایج زیبایی ترکیب شود.

چرا عمل زیبایی بینی ؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا فردی ممکن است عمل زیبایی بینی در شیراز را انتخاب کند. برخی از افراد از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به دلیل انحراف تیغه بینی یا سایر مسائل ساختاری در تنفس مشکل داشته باشند. در بسیاری از موارد، رینوپلاستی می تواند نگرانی های زیبایی و عملکردی را برطرف کند و در نتیجه بینی بهتر به نظر می رسد و بهتر عمل می کند.

عمل زیبایی بینی چگونه انجام میشود؟

این نوع جراحی شامل ایجاد برش هایی در داخل سوراخ های بینی (جراحی بینی بسته) یا در سراسر پوست بین سوراخ های بینی (رینوپلاستی باز) است. از طریق این برش‌ها، جراح می‌تواند به استخوان و غضروف زیرین که ساختار بینی را تشکیل می‌دهند دسترسی پیدا کند. بسته به اهداف بیمار، جراح ممکن است مقداری از این بافت را برداشته یا تغییر شکل دهد، پیوندها یا ایمپلنت ها را برای بهبود شکل بینی اضافه کند یا موقعیت استخوان های بینی را تنظیم کند.درمورد عمل زیبایی بینی

پس از جراحی بینی، بیماران باید برای چند روز از آتل روی بینی خود استفاده کنند تا در زمان بهبودی از آن محافظت کند. آنها ممکن است کمی تورم، کبودی و ناراحتی را تجربه کنند، اما این علائم معمولاً در عرض چند هفته فروکش می‌کنند. اکثر بیماران می‌توانند ظرف یک یا دو هفته به محل کار یا مدرسه بازگردند، اگرچه باید از ورزش‌های شدید و سایر فعالیت‌هایی که می‌تواند باعث ضربه یا تکان بینی آنها شود، اجتناب کنند.

عوارض عمل بینی و راه های پیشگیری 

مانند هر جراحی دیگری، خطرات و عوارض احتمالی مرتبط با عمل بینی وجود دارد. این موارد می تواند شامل عفونت، خونریزی، واکنش های نامطلوب به بیهوشی و نارضایتی از نتیجه نهایی باشد. برای بیماران مهم است که اهداف خود را به دقت در نظر بگیرند، با جراح خود در مورد انتظارات خود به طور آشکار ارتباط برقرار کنند و تمام دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را دنبال کنند تا خطر عوارض را به حداقل برسانند و بهترین نتیجه ممکن را تضمین کنند. ما در مقاله عوارض جراحی بینی به صورت کامل عوارض عمل بینی را شرح داده ایم که میتوانید آن را مشاهده فرمایید.

سخن پایانی درباره عمل زیبایی بینی 

به طور کلی، رینوپلاستی یا عمل بینی می تواند یک روش بسیار موثر برای بهبود ظاهر و عملکرد بینی باشد. اگر به این روش فکر می کنید، حتماً در مورد جراحان بالقوه به دقت تحقیق کنید، سؤالات زیادی بپرسید و در مورد اهداف و انتظارات خود واقع بین باشید. با برنامه ریزی و مراقبت مناسب و انتخاب بهترین جراحی بینی در شیراز می تواند به شما کمک کند به ظاهری که همیشه می خواستید برسید و اعتماد به نفس و کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. دکتر حسین کرم نژاد، جراح بینی در شیراز، در این زمینه تجربه ی بسیار بالایی دارند. شما اگر قصد انجام عمل زیبایی بینی در شیراز را دارید، می توانید همین امروز با بهترین جراح بینی شیراز تماس بگیرید و مشاوره قبل از عمل زیبایی بینی خود را کسب کنید.

 

منابع : رینوپلاستی ویکی پدیا ؛ مقاله انگلیسی

 

  • مطالب مرتبط با موضوع این مقاله :
  1. توصیه های بهترین جراح بینی شیراز به زیباجویان
    مراقبت های قبل از عمل بینی و مراقبت های بعد از عمل بینی در شیراز 
  2. همه چیز را درباره جراحی بینی گوشتی بدانید.
  3. درباره دکتر کرم نژادبهترین جراح بینی شیراز بیشتر بدانید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *