وسایل مورد نیاز قبل از عمل بینی

وسایل مورد نیاز قبل از عمل بینی جهت آمادگی برای بعد از عمل جراحی بینی 

قبل از انجام عمل بینی، مهم است که به اندازه کافی برای این عمل آماده باشید. پس از پایان جراحی بینی، شما حوصله انجام وظایف یا آماده سازی مراقبت های بعد از عمل بینی را نخواهید داشت. در عوض، با یک آینده نگری و استفاده از تجربه قبلی بهترین راه برای بهبودی آسوده و سریعتر، جمع آوری تمام وسایل مورد نیاز روزانه برای گذراندن آسوده دوران نقاحت، قبل از عمل بینی است.

در اینجا چند مورد از وسایل ضروری مورد نیاز و کارهای قبل از عمل بینی که باید انجام دهید، آورده شده است:

  • نسخه ها 

مهم است که تمام نسخه های خود را قبل از عمل بینی پر کنید تا بتوانید در اسرع وقت آنها را دریافت کنید. که گاهی اوقات می تواند در ماشین سواری به خانه باشد. این یک مورد ضروری است که شما می خواهید زودتر از آن مراقبت کنید!

  • چیزی برای یادداشت برداری

هنگامی که ذهن شما از مصرف تمام داروهای ضد درد مبهم است، به خاطر سپردن آخرین زمان مصرف قرص های تجویزی تان دشوار می شود. چه از یادداشت‌های تلفن، خودکار و کاغذ یا تایمر استفاده می‌کنید، بسیار مهم است که زمان مصرف قرص‌ها و زمان مصرف بعدی آن‌ها را یادداشت کنید.

  • چپستیک 

برخی از بیماران ممکن است خشکی دهان و احساس خشکی لب را تجربه کنند. اگر مستعد خشکی هستید، برای کمک به مرطوب‌کردن لب‌هایتان، مقداری چوب چغندر یا موارد کمک کننده مشابه استفاده کنید.

  • نوشیدنی های کافی

بطری های آب، Gatorades، شما آن را نام ببرید! مطمئناً پس از جراحی بینی باید هیدراته بمانید. ذخیره کردن گزینه های نوشیدنی راه خوبی برای ادامه نوشیدن مایعات است. نوشیدنی‌های طعم‌دار می‌توانند کار را برای کسانی که آب زیادی نمی‌نوشند آسان‌تر کنند.

  • میان وعده های مناسب 

قبل از شروع دیوانگی در میان وعده‌ها، حتماً با دکتر جراح خود مشورت کنید تا ببیند چه غذاهایی را بعد از جراحی توصیه می‌کند. فراموش نکنید که انباری خود را پر نگه دارید، زیرا تا زمانی که عمل زیبایی بینی شما بهبود می یابد، تمایلی به بیرون رفتن برای غذا خوردن ندارید.

  • یک بالش مسافرتی U شکل 

یک بالش مسافرتی می تواند به تنظیم سر و گردن شما در صورت نیاز کمک کند تا بتوانید بدون نگرانی از آسیب رساندن به خود یا آسیب رساندن به نتایج، کمی استراحت کنید.

  • بسته های یخ

کیسه های یخ می توانند تورم را کاهش داده و به طور موقت دردی را که ممکن است تجربه کنید بی حس کند. حتماً با جراح خود مشورت کنید تا ببینید چه توصیه هایی برای استفاده از کیسه یخ دارد. هرگز کیسه یخ را مستقیماً روی پوست خود قرار ندهید، در عوض آن را در یک حوله بپیچید و به آرامی آن را روی ناحیه آسیب دیده بمالید.

  • گزینه های سرگرمی 

این ممکن است یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز قبل از عمل بینی باشد. بهبودی می تواند خسته کننده و در تنهایی باشد زیرا شما زیاد از خانه بیرون نخواهید رفت. مطمئن شوید که با تهیه مجلات، کتاب ها، فیلم ها و موارد تفریحی دیگر، روند بهبودی خود را تا حد امکان لذت بخش کنید!

ترجمه شده از اصلی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *